N95 8GB: Image Gallery

Here are some pictures of the beautiful Nokia N95 8GB. In my opinion it’s one of the best looking phones Nokia ever launched. Did you ever played with the N95 8GB? If so, what do you think about it?

Click to enlarge

100_6764100_6765100_6766100_6768100_6770100_6771100_6778100_6779100_6772100_6776100_6777100_6775100_6774100_6773

~ by Norman John on December 29, 2007.

2 Responses to “N95 8GB: Image Gallery”

  1. fuck man…its a good fone ..fuking goog

  2. hab seit anfang Dezember ein N95 8gb und bin auch sehr zufrieden damit.
    Das gr. Display is schon Klasse und Spiderman 3 sieht dadrauf schon geil aus, trotzdem gibs 3 Dinge die mir nicht so gefallen. Die Fotoqualität könnte schon etwas besser sein, der Autofokus ist nicht wirklich toll.
    Bluetooth Verbindung ist etwas instabil, hab teilweise Kaputte Bilder nach dem senden auf dem Laptop, auf wenn das Handy direkt daneben liegt.
    Und die Transfergeschwindigkeit find ich unter aller Sau, ich komm geradso mit Augen zudrücken auf 1Mb lesen/schreiben, über welche Verbindung auch immer, damit 8 gig zu übertragen dauert ewig und ist ohne Ladegerät auch unmöglich, denn schon nach 2 gig war ein fast voller akku fast leer.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: